Η διαδικασία προσέλκυσης νέων πελατών είναι κάτι το δύσκολο. Ακόμα πιο δύσκολο όμως, είναι να κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους και να τους κρατήσετε στην ιστοσελίδα σας. Είναι σημαντικό να σχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας με τέτοιο τρόπο ώστε το ενδιαφέρον των επισκεπτών να παραμένει αμείωτο, μεγιστοποιώντας παράλληλα τη διατήρηση των πελατών. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα για το τι θα πρέπει να αποφύγετε κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.
1. Κακή Πλοήγηση
Τίποτα δεν μπερδεύει έναν επισκέπτη περισσότερο από μια ιστοσελίδα που είναι δύσκολη στην πλοήγηση. Σύνθετες ή χωρίς συνοχή πλοηγήσεις κάνουν τους χρήστες να αισθάνονται αβοήθητοι, σε σύγχυση ή ακόμα και θυμωμένοι, συναισθήματα που προφανώς δε θέλετε να αποκομίσουν οι εν δυνάμει πελάτες σας.
2. Πάρα πολλές Διαφημίσεις
Με την υπερβολική χρήση διαφημίσεων και flash, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να κουράσετε και να εκνευρίσετε τους επισκέπτες σας.
3. Κακή Δομή του Περιεχομένου
Η κακή δομή του περιεχομένου σας μπορεί να μειώσει τους επισκέπτες που χρησιμοποιούν και επανέρχονται στην ιστοσελίδα σας. Κάντε λοιπόν το περιεχόμενό σας και ειδικά τα στοιχεία της επικοινωνίας σας, εύκολο να βρεθούν. Υπολογίζεται ότι μέχρι και το 50% των πωλήσεων χάνονται διότι οι πιθανοί πελάτες δεν μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν.
4. Ενοχλητική χρήση ήχου και βίντεο
Οι περισσότεροι άνθρωποι δίνουν σημασία στην επιλογή του περιεχομένου που θέλουν να απορροφήσουν. Εάν στην ιστοσελίδα σας χρησιμοποιείτε βίντεο ή ήχο που φορτώνονται αυτόματα, είναι πολύ πιθανό οι επισκέπτες σας να εγκαταλείψουν άμεσα την πλοήγηση.
5. Υποχρεωτική εγγραφή
Η αναγκαστική εγγραφή των επισκεπτών σας προκειμένου να δούνε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας λειτουργεί αποτρεπτικά με συνέπεια να αναστέλλει την επιθυμία τους για περαιτέρω χρήση της.
6. Βαρετό περιεχόμενο, βαρετός σχεδιασμός
Μια βαρετή ιστοσελίδα που δεν έχει κάποιον συγκεκριμένο σκοπό ή διαδραστικότητα δεν πρόκειται ποτέ να δημιουργήσει μια αξέχαστη εμπειρία για τον επισκέπτη. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το 40% των επισκεπτών δεν επιστρέφουν σε ένα δικτυακό τόπο, μετά από μια αρνητική εμπειρία.
7. Κακή Αναγνωσιμότητα
Η κακή επιλογή γραμματοσειρών και χρωμάτων συμβάλλει στην κακή αναγνωσιμότητα και, τελικά, σε μια κακή εμπειρία του χρήστη.
8. Ελλιπής ανανέωση
Μπορεί να έχετε βρει τη σωστή ισορροπία της διαδραστικότητας, του σχεδιασμού και της κατασκευής του περιεχομένου, ωστόσο είναι απαραίτητη η συχνή ανανέωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα.