Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία προσφέρουν ίδια ή παρεμφερή προϊόντα. Πώς μπορεί λοιπόν το δικό σας eshop να ξεχωρίσει; Τι μπορείτε να κάνετε για να αποδώσει τα μέγιστα η επένδυσή σας;
Κάποιοι παράγοντες θεωρούνται βασικοί για την καλή πορεία και την εύρυθμη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και η τήρησή τους θα συμβάλλει στην προσέλκυση περισσοτέρων επισκεπτών. Παρακάτω αναλύονται εν συντομία οι βασικότεροι από αυτούς.
Σωστή στρατηγική
Για να ξεχωρίσετε θα πρέπει να ακολουθείτε μια στατηγική διαφορετική από τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καταστήματα και να διαθέτετε κάτι διαφορετικό. Προωθήστε ένα μοναδικό προϊόν το οποίο δεν διατίθεται σε άλλα eshops ή θυσιάστε κάποια προϊόντα, προσφέροντάς τα σε όσο το δυνατόν ανταγωνιστικότερη τιμή.
Εύχρηστη ιστοσελίδα
Όλοι οι χρήστες του διαδικτύου που παραγγέλνουν προϊόντα online, το κάνουν κυρίως για την ευκολία και την ποικιλία που τους προσφέρει αυτό. Γι' αυτό θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να είναι εύχρηστη και να μπορεί ο επισκέπτης να βρίσκει και να παραγγέλνει τα προϊόντα που επιθυμεί εύκολα και γρήγορα. Φροντίστε ώστε η διαδικασία της παραγγελίας να είναι απλή και κατανοητή. Όπως σε ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και ένα ηλεκτρονικό θα πρέπει να είναι καλαίσθητο και σωστά οργανωμένο.
Προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος
Αν δεν προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, δεν πρόκειται να έχετε αρκετή κίνηση. Φυλλάδια προσφορών, διαφημιστικά banners σε άλλες ιστοσελίδες, διαφήμιση μέσω Google Adwords και Facebook Campaings, προωθητικά μηνύματα σε διάφορα φόρουμς, αποστολή ενημερωτικών emails, χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν στην αύξηση των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας.
Ανανέωση των προϊόντων και της ιστοσελίδας
Αν θέλετε οι επισκέπτες σας να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να την ανανεώνετε συχνά. Προσθέστε νέα προϊόντα, κάντε κάποιες προσφορές, ανανεώστε τα κείμενα της ιστοσελίδας, ανεβάστε νέες φωτογραφίες. Όλοι επιθυμούν μια ανανέωση και κάτι διαφορετικό από την προηγούμενη επίσκεψη.