Το κοινό αφιερώνει 6 δεύτερα για να αποφασίσει αν αξίζει να διαθέσει περισσότερο χρόνο για να μάθει σχετικά με αυτά που προσφέρει μια ιστοσελίδα. Το ζήτημα βρίσκεται στη σωστή αξιοποίηση του χρόνου αυτού.
Συνήθως, η πρώτη επαφή που έχει ένας επισκέπτης με μια ιστοσελίδα είναι η «Αρχική σελίδα» της. Η σχεδίαση και η κατασκευή μιας αποτελεσματικής αρχικής σελίδας μπορεί να μετατρέψει τους περιστασιακούς επισκέπτες σε τακτικούς χρήστες ή ακόμη και σε πελάτες. Ακολουθούν 5 έξυπνες συμβουλές σχετικά με το πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο στόχος.
1. Επισκέπτες σε εγρήγορση - Μικρότερα κείμενα και μεγαλύτερες γραμματοσειρές
Όπως συμβαίνει και σε κάθε άλλη μορφή διαφήμισης, αυτό που κεντρίζει περισσότερο την προσοχή είναι ένας τίτλος ή μια φράση που δελεάζει το κοινό και διασαφηνίζει το σκοπό της ιστοσελίδας με σημαντικές λέξεις-κλειδιά.
2. Σύντομη και απλή αρχική σελίδα
Το μάτι εντοπίζει τις χρήσιμες πληροφορίες όταν αυτές παρουσιάζονται σωστά δομημένες σε εύχρηστα και ευανάγνωστα τμήματα. Οι επισκέπτες δύσκολα μετακινούνται προς τα κάτω 3 ή 4 οθόνες για να εξερευνήσουν όλη την πληροφορία. Η πιο αποτελεσματική μέθοδος είναι η οριοθέτηση ολόκληρης της αρχικής σελίδας σε μια μόνο οθόνη με σαφώς καθορισμένες ενότητες και χωρίς εκτενείς επεξηγήσεις.
3. Εύκολη πλοήγηση - κατανοητή από την αρχική σελίδα
Μια κατανοητή, εύκολη στη χρήση πλοήγηση είναι ζωτικής σημασίας. Χρειάζεται οι επισκέπτες να μπορούν να περιπλανηθούν στην ιστοσελίδα χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσουν πολύπλοκες διαδρομές. Όταν η λειτουργία της πλοήγησης δεν είναι εύκολη στο χρήστη, είναι πολύ πιθανό να τον αποτρέψει από το να επισκεφτεί την ιστοσελίδα ξανά στο μέλλον.
4. Αξία στην εμπιστοσύνη
Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που καθιστά έναν επισκέπτη πρόθυμο να αγοράσει κάτι από μια εταιρεία είναι να νιώθει άνετα με την ιστοσελίδα της, καθώς μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ συχνό η γνωριμία με την ιστοσελίδα να είναι και η μόνη που θα έχει με την ίδια την εταιρεία. Είναι απαραίτητο λοιπόν να εμφανίζεται το όνομα της εταιρείας, ο αριθμός τηλεφώνου και το email σε περίοπτη θέση της αρχικής σελίδας. Ακόμη ο χρήστης, θα πρέπει να έχει πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας μέσω αντίστοιχου συνδέσμου που θα μπορεί να τον βρει εύκολα, σε όποια σελίδα και αν βρίσκεται.
5. Ταχύτητα και αρμονία!
Οι προηγμένες τεχνολογίες, όπως ορισμένα animation flash χρειάζονται ειδικά plug-ins για να λειτουργήσουν και κατά συνέπεια απευθύνονται σε ένα μικρό εύρος καταναλωτών. Το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών θέλουν απλά να δουν μια σελίδα που φορτώνει γρήγορα, φαίνεται ελκυστική και έχει χρήσιμες πληροφορίες. Η επιλογή καλών χρωματικών συνδυασμών που δίνουν έμφαση σε σημαντικά σημεία και η έξυπνη χρήση των εικόνων προωθούν πολύ αποτελεσματικά έναν ιστότοπο.