English | Ελληνικά

Mobile Marketing

Πίσω στο blog

Δημοσιεύθηκε την 13/7/18

Mobile Marketing

Σύμφωνα με έρευνες της Google, το κινητό αποτελεί την κυρίαρχη πλατφόρμα αναζήτησης καθώς το 48% των καταναλωτών χρησιμοποιεί για τις αναζητήσεις του τα smartphones. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 92% των χρηστών οδηγείται σε σχετική αγορά. Με τη βοήθεια του Mobile Marketing, δίνεται η δυνατότητα στους διαφημιστές να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες οπουδήποτε και αν βρίσκονται.

Το κινητό ως εργαλείο marketing

Το είδος της στρατηγικής που πρέπει να εφαρμόσουμε σε μία καμπάνια για κινητά διαφέρει ανάλογα με την επιχείρηση, το budget και το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Τα κινητά έχουν πλέον μετατραπεί σε ένα εργαλείο marketing μέσω του οποίου μας δίνεται η δυνατότητα να γνωρίζουμε την ταυτότητα του ιδιοκτήτη του και έτσι να παρακολουθούμε την πορεία της διαφήμισής μας με κάθε λεπτομέρεια (ποιος έχει δει το περιεχόμενο της διαφήμισής μας, τι ενέργειες πραγματοποίησε). Οι πληροφορίες που αντλούμε μας βοηθούν να δημιουργούμε προιόντα ή υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τους. Μέσω του location-based marketing στοχεύουμε σε χρήστες που βρίσκονται έως και μερικά χιλιόμετρα μακριά, παρέχοντάς τους χρήσιμες λειτουργίες όπως να καλέσουν ή να βρουν οδηγίες μέσω χάρτη για την επιχείρησή μας.

Λειτουργίες των Mobile Ads

Η δημιουργία Mobile Ads μέσω του Google AdWords παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα για τη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Ο προγραμματισμός των ενεργειών μας γίνεται πιο αποδοτικός αφού έχουμε τον πλήρη έλεγχο του διαθέσιμου budget της διαφημιστικής μας καμπάνιας. Επιπλέον, οι μορφές των διαφημίσεων διαφέρουν, έτσι μπορούμε να επιλέξουμε την πιο κατάλληλη για την επιχείρησή μας (για παράδειγμα σε μορφή κειμένου, εικόνας ή βίντεο). Με τη χρήση click-to-call extension ο χρήστης μπορεί να καλέσει την επιχείρησή μας απλά πατώντας ένα κουμπί καθιστώντας έτσι πιο άμεση την επικοινωνία. Οι διαφημίσεις αυτές θα πρέπει να εκτελούνται μόνο κατά τη διάρκεια των περιόδων που είναι διαθέσιμος κάποιος εκπρόσωπος της επιχείρησης για την πραγματοποίηση της κλήσης. Τέλος, για να βελτιώσουμε την πλοήγηση του χρήστη, προσθέτουμε περισσότερους συνδέσμους στις διαφημίσεις μας δημιουργώντας site link extensions. Οι σύνδεσμοι αυτοί οδηγούν απευθείας τον χρήστη σε συγκεκριμένη σελίδα του site μας (όπως ώρες επικοινωνίας, συγκεκριμένη κατηγορία).

QR Codes

Χρησιμότητα των QR codes

Μία ακόμη τεχνολογία που οφείλει την ύπαρξή της στο mobile marketing είναι και τα QR codes. Πρόκειται για σύμβολα που σαρώνονται από κινητές συσκευές μεταφέροντας τον ενδιαφερόμενο σε συγκεκριμένο περιεχόμενο (κυρίως ενημερωτικό). Μην ξεχνάτε ότι αν ο πελάτης έχει σκανάρει τον κωδικό, τότε είναι σίγουρο ότι ενδιαφέρεται για το προιόν. Εάν, λοιπόν, ψάχνετε για μία οικονομική αλλά ταυτόχρονα αποτελεσματική στρατηγική marketing, δεν έχετε παρά να την δοκιμάσετε!

Οφέλη του Mobile Marketing

Το mobile marketing παρέχει πολλαπλά οφέλη, όπως μειωμένο κόστος, στόχευση σε πιθανούς πελάτες, λήψη πολύτιμων πληροφοριών κ.α., που δεν διατίθενται μέσω άλλων μέσων διαφήμισης. Η διαφήμιση στα κινητά μπορεί να αποτελέσει το θεμέλιο μιας επιτυχημένης επιχείρησης έναντι των ανταγωνιστών σας. Δώστε στους πελάτες σας την προσοχή που χρειάζονται!

Mobile Marketing Benefits





*Gif Credits: oreckon