Η ιστοσελίδα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του digital marketing. Στόχος ενός website είναι, αρχικά, να διεγείρει την προσοχή του επισκέπτη με την αισθητική του και, έπειτα, με τη λειτουργικότητά του να τον οδηγήσει στην επικοινωνία με το κατάστημα ή την εταιρεία και ακολούθως στην αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας. Παρουσιάζουμε μερικά trends του 2018 που αφορούν τον σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας αποσκοπώντας στην επιτυχία της!
Ακόμα και μία απλή στατική σελίδα χρησιμοποιώντας το στοιχείο της κίνησης, για παράδειγμα με μορφή video ή animation, μπορεί να προσφέρει μία ξεκούραστη πλοήγηση στον επισκέπτη και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του. Έτσι, μας δίνεται η δυνατότητα να αναπαραστήσουμε οποιαδήποτε σύνθετη πληροφορία επιθυμούμε με παραστατικότητα και εξαιρετικά υψηλή ποιότητα. Αν είστε διστακτικοί και φοβάστε ότι η σελίδα σας θα αργεί να “φορτώσει”, ενσωματώστε “ελαφρύ” κώδικα javascript που επιτρέπει τη δημιουργία κίνησης ως φυσικό κομμάτι του background της σελίδας σας. Προσφέρετε στον χρήστη μία αξέχαστη εμπειρία πλοήγησης σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα!
Το κύριο χαρακτηριστικό μιας σύγχρονης ιστοσελίδας είναι ο επίπεδος σχεδιασμός (flat web design) με μινιμαλιστικές τάσεις. Οι “βαριές” εικόνες αντικαθίστανται με 2D γραφικά, καθιστώντας τες πιο ελκυστικές στην εμφάνιση αλλά ταυτό- χρονα εύκολες στην ανάγνωση. Η γρήγορη φόρτωση της ιστοσελίδας, ο πρωτότυπος σχεδιασμός της και η καθαρή της εμφάνιση αποτελούν μόνο κάποια από τα πλεονεκτήματα του επίπεδου σχεδιασμού.
Η bold τυπογραφία φαίνεται να κερδίζει συνεχώς έδαφος τόσο στη σχεδίαση μιας ιστοσελίδας όσο και στη διαφήμισή της. Κατ’αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνουμε να δώσουμε έμφαση σε συγκεκριμένα τμήματα της σελίδας μας κάνοντας την πλοήγηση του επισκέπτη ξεκούραστη προκειμένου να μην την εγκαταλείψει σύντομα.
Η χρήση εικονογράφησης καθιστά την ιστοσελίδα πιο φιλική προς τον χρήστη δημιουργώντας ένα θελκτικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο. Όποια και να είναι η επιχείρησή σας, μπορείτε να δώσετε χαρακτήρα στο εμπορικό σας σήμα με τη χρήση του. Απαλές, χαριτωμένες εικονογραφήσεις με θετικές δηλώσεις πλεονεκτούν έναντι της παραδοσιακής φωτογραφίας.
Expressive Typography. Τι εννοούμε με αυτό; Είναι οι λέξεις που μπορούν να ‘’εκφραστούν‘’ εικονικά. Δηλαδή, οι λέξεις που μπορούν να αποκωδικοποιηθούν οπτικά δίνοντας σχήμα και νόημα στην εικόνα. Τέτοιες εικόνες μπορούν να εξελίξουν την εικόνα της επιχείρησής σας.
Τα duotones, εμπνευσμένα από την Spotify, δημιουργούν ένα ξεχωριστό design με την ιδιαιτερότητά τους. Ζωντανά και εξαιρετικά κορεσμένα χρώματα που εντυπωσιάζουν τους επισκέπτες και επιτρέπουν στο brand να ξεχωρίσει. Βέβαια, η παλέτα του άσπρου και του μαύρου δεν θα εξαφανιστεί ποτέ αλλά εφόσον πρόκειται για έτος πειραματισμού, όλο και περισσότεροι σχεδιαστές δημιουργούν ψηφιακά σχέδια με duotones.
Από τα trends του 2018 δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα Gradients, γνωστά για τις διαβαθμίσεις του χρώματος που προσφέρουν. Είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να προσελκύουν την προσοχή του επισκέπτη και να τον καθηλώνουν με τα ιδιαίτερα χρώματα και σχέδιά τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το λογότυπο του Instagram.
Τέλος, όσον αφορά το χρώμα του 2018, σύμφωνα με το Pantone Color Institute ανακηρύσσετε το Ultra Violet.
Επικοινωνήστε με την Wapp για να δείτε πώς μπορείτε να κατασκευάσετε και να σχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας σύμφωνα με τα trends του 2018!