Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι το 90% των τουριστών, πριν πραγματοποιήσει μια κράτηση, αναζητά πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα, μέσω internet. Το γεγονός αυτό καθιστά απαραίτητη την παρουσία ενός ξενοδοχείου ή συγκροτήματος ενοικιαζόμενων δωματίων στο διαδίκτυο με ένα καλαίσθητο, λειτουργικό και φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης website.
Ένα ξενοδοχείο μπορεί να χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα του για να αναρτήσει ορισμένες βασικές πληροφορίες, όπως τιμές, πολιτικές κρατήσεων, χάρτες πρόσβασης (της περιοχής γύρω από το ξενοδοχείο αλλά και των γύρω προορισμών) και άλλες γενικές πληροφορίες που μπορεί να ενδιαφέρουν τον επισκέπτη.
Μία σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου πρέπει να διευκολύνει το πλάνο του ταξιδιού των τουριστών και να λειτουργήσει σαν ένα σημείο συλλογής πληροφοριών για όλες τις άλλες υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Τέτοιες πληροφορίες είναι τα αξιοθέατα και οι εκδηλώσεις της περιοχής, οι δραστηριότητες που προσφέρονται στον επισκέπτη καθώς και προτάσεις για φαγητό και διασκέδαση.
Η κατασκευή της ιστοσελίδας θα ήταν σκόπιμο να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει και τη δυνατότητα κράτησης ενός δωματίου online. Έτσι ο επισκέπτης μπορεί να ελέγξει τη διαθεσιμότητα για την περίοδο που επιθυμεί και να κλείσει ένα δωμάτιο άμεσα και εύκολα.
Για την αύξηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα και επομένως και στο ξενοδοχείο, συνίσταται η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι υπηρεσίες Booking.com, Trivago.com, Tripadvisor.com και άλλων παρόμοιων, καθώς ολοένα και περισσότεροι τουρίστες χρησιμοποιούν τις δυνατότητες κρατήσεων και πληροφόρησης που παρέχουν αυτές.
Τέλος, χρήσιμη είναι η δημιουργία μιας σελίδας σχετικά με εκπτώσεις και προσφορές του τουριστικού συγκροτήματος. Στη σελίδα αυτή θα αναφέρονται τα εκάστοτε πακέτα προσφορών ή εκπτώσεων που προσφέρει το ξενοδοχείο, όπως: εποχιακές προσφορές, επαγγελματικά ταξίδια, ομαδικά ταξίδια ή συνέδρια, οικογενειακά ταξίδια ή ειδικά πακέτα που περιλαμβάνουν παιδιά.