Στην εποχή της πληροφορίας όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν την εφαρμογή του Facebook , τόσο για προσωπική όσο και για επαγγελματική χρήση. Έρευνες έχουν δείξει, ότι ο χρόνος που καταναλώνει ο μέσος χρήστης στο Facebook είναι κατά προσέγγιση μία ώρα την ημέρα, ενώ η είσοδός του μπορεί να ξεπεράσει τις 8 φορές ημερησίως. Άμεση συνέπεια της ραγδαίας αύξησης χρηστών, είναι η δημιουργία όλο και περισσότερων επαγγελματικών σελίδων με σκοπό τη διαφήμισή τους στο Facebook, με τον αριθμό αυτών να έχει ξεπεράσει τα 65 εκατομμύρια.
Πώς, όμως, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε σωστά την ανωτέρω άνοδο για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας; Αρχικά, δημιουργήστε μια επαγγελματική Σελίδα καθώς οποιοδήποτε προσωπικό προφίλ δεν ενδείκνυται για τη σωστή προώθησή της. Για παράδειγμα, δε θα πρέπει να ξεχνάτε ότι η διαχείρηση των θετικών αλλά και αρνητικών σχολίων και κριτικών γίνεται εκ μέρους της Σελίδας της επιχείρησής σας, και όχι του προσωπικού σας προφίλ. Διατηρήστε μία σωστή επαγγελματική εικόνα στα social media, λαμβάνοντας υπόψιν τα μηνύματα, τα σχόλια και τις δημοσιεύσεις των χρηστών που δείχνουν την προτίμησή τους σε εσάς. Θυμηθείτε, ότι πρωτεύων ρόλο δεν παίζει μόνο η εικόνα της Σελίδας σας αλλά και το περιεχόμενό της! Δημιουργήστε έξυπνες αλλά ταυτόχρονα σύντομες δημοσιεύσεις ,που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη σας. Σύμφωνα με μελέτες, οι δημοσιεύσεις που περιλαμβάνουν έως 80 χαρακτήρες έχουν υψηλότερο ποσοστό αλληλεπίδρασης.
Είναι όμως μόνο αυτό αρκετό; Αν ο στόχος σας είναι να σας ανακαλύψουν οι δυνητικοί πελάτες, φυσικά και όχι. Διαφημιστείτε, σε οποιαδήποτε συσκευή επιθυμείτε όπως και εκατομμύρια άλλες επιχειρήσεις. Στοχεύστε μέσω των facebook ads στους καταναλωτές βάσει περιοχής, ηλικίας, φύλου, εκπαίδευσης, τίτλου εργασίας, οικογενειακής κατάστασης, ενδιαφερόντων και ενεργειών. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα για βελτιστοποιημένες mobile διαφημίσεις σε πλατφόρμες iOS και Android. Έτσι, με βάση το υπάρχον κοινό της Σελίδας σας, το lookalike audience αποτελεί μια λίστα δυνητικών fans και πελατών, που θα σας επισκεφθούν και πιθανώς να προβούν σε αγορά. Η παρουσίαση των προιόντων της επιχείρησής σας μπορεί να επιτευχθεί, επιλέγοντας το ηλεκτρονικό κατάστημα που διαθέτει το facebook μέσω μιας εύχρηστης πλατφόρμας. Συνεπώς, η επιχείρησή σας μπορεί να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο κοινό προκειμένου να αποκτήσει γρήγορα το δικό της πελατολόγιο.
Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, συνδέστε το λογαριασμό σας με άλλα social media που διαθέτει η επιχείρησή σας όπως : Instagram, Twitter, Pinterest ή ακόμα και Youtube. Εξάλλου, το μεγαλύτερο organic reach ανήκει πλέον στα video posts και όχι στις αναρτήσεις φωτογραφιών. Δεδομένου ότι κάθε επιχείρηση έχει το δικό της κοινό,θα πρέπει να βρείτε τη χρυσή τομή στη συχνότητα δημοσίευσης βίντεο και εικόνων.
Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, για να σας βοηθήσουμε, συμβουλεύσουμε και να ακούσουμε τις ανάγκες σας, έτσι ώστε να προβληθεί σωστά και επιτυχημένα η επιχείρησή σας!