Οι κριτικές στο Google παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις έχουν ελάχιστα reviews.
Γιατί είναι τόσο σημαντικό να συγκεντρώσετε reviews στο Google;
- Αυξάνουν την αξιοπιστία και τη φήμη της επιχείρησής σας. Διαβάζοντας τις κριτικές μιας επιχείρησης, ενισχύεται η εικόνα της στους δυνητικούς της πελάτες, αυτό που ονομάζεται κοινώς «από στόμα σε στόμα».
- Εύρεση νέων πελατών. Ένας χρήστης είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν/υπηρεσία όταν το προτείνουν πελάτες που το έχουν ήδη αποκτήσει και έχουν μείνει ευχαριστημένοι.
- Βελτίωση της κατάταξης της επιχείρησης στις τοπικές αναζητήσεις & στις μηχανές αναζήτησης. Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκουν εύκολα οι πελάτες την επιχείρηση που ψάχνουν. Οι κριτικές στο Google όχι μόνο συμβάλλουν στην κατάταξη της επιχείρησης αλλά αποδεικνύουν την αγάπη των πελατών. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν την επιχείρησή σας τόσο στην αναζήτηση όσο και στους χάρτες της Google. Όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μία αναζήτηση μαζί με μία τοποθεσία, τότε η Google καταλαβαίνει ότι πρόκειται για τοπική αναζήτηση. Έτσι, δεδομένου ότι οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να δώσουν τα καλύτερα και πιο συναφή αποτελέσματα, θα εμφανιστούν πρώτα μερικές επιχειρήσεις με τις κριτικές τους. Μερικοί παράγοντες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα αυτά είναι: η συχνότητα και το πλήθος των κριτικών καθώς και το πόσο αυτές ποικίλλουν.
Πώς να αυξήσετε τις κριτικές:
- Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Google My Business. Επαληθεύστε την επιχείρησή σας ή διεκδικήστε ένα ήδη καταχωρημένο προφίλ που σας ανήκει. Μόνο οι επαληθευμένες επιχειρήσεις πληρούν τα κριτήρια εμφάνισης στις αναζητήσεις, στους χάρτες κοκ.
- Απαντήστε σε όλες τις κριτικές. Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας καθώς δείχνετε ότι εκτιμάτε τα σχόλιά τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο οι επαληθευμένες καταχωρήσεις μπορούν να απαντάνε στα reviews.
- Αποστολή email. Υπενθυμίστε στους πελάτες σας να γράψουν μία κριτική, στέλνοντάς τους ένα email λίγες ημέρες ή μια εβδομάδα μετά τη συναλλαγή τους με εσάς. Λάβετε υπόψιν την προστασία προσωπικών δεδομένων του καταναλωτή (GDPR) προτού χρησιμοποιήσετε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις!
- Κοινοποιήστε τις κριτικές. Μοιραστείτε τα θετικά σχόλια των πελατών σας στα social media ή την ιστοσελίδα σας.
Πώς να καταργήσετε τις ακατάλληλες κριτικές:
Μια άσχημη κριτική από κάποιον ανταγωνιστή μας, μία ψεύτικη κριτική ή απλά μία αρνητική κριτική λόγω misunderstanding, μπορεί να βλάψει την επιχείρησή σας. Στους χάρτες, τις αναζητήσεις & τον λογαριασμό Google My Business υπάρχει η δυνατότητα επισήμανσης της κριτικής ως «ακατάλληλη». Ωστόσο, πριν επισημάνετε μία κριτική ως ακατάλληλη, διαβάστε προσεκτικά τη σχετική πολιτική της Google.